Biz, Biz Bizeyiz…Yalnızca, Yalnızca.
Bu iki oldu. Bu ikidir, aynı yerde ve tek başına…idi. Ben tabii yine yalnız başıma. Yine seninleyim, yine bir başıma. Yani ikimiziz, demek istiyorum. Dersten çıktım ve buraya koştum, biliyorsun. Bir kahve aldım ama içmedim. Nereye gidebilirdim ki? Onun yanına…
Yazıyı göster