Kategori

Edebiyat

Dosya Konusu Edebiyat

Editör’ün Notu: Shakespeare

Bir tık ötemizdeki değerli okuyucularımız, Sait Faik Abasıyanık, Haritada Bir Nokta öyküsünde şöyle der: “Kalemi yonttum. Yonttuktan sonra tuttum, öptüm. Yazmasam deli olacaktım.” Edebiyat arsızları olarak sanırım biz de yazmasak deli olacaktık. Bu yüzden sizlerle ilk defa buluşuyor olmanın heyecanı…

Yazıyı göster
Diğer Yazılarımız Edebiyat

Ballard’ın Distopik ve Kaotik Mekanı: High-Rise

“Bu insanlar yirminci yüzyıl sonunda ortaya çıkan yeni bir hayat tarzında ustalaşan ilk kişilerdi. Tanışlarının hızla azalması, başkalarıyla ilişki kuramamak ve tamamen kendi ayaklarının üstünde durmak, hiçbir şeye muhtaç olmadıklarından asla hayal kırıklığına uğramamak onlara iyi geliyordu.” Günümüz modern toplumlarında…

Yazıyı göster